Preskočiť na obsah
Home » Najčastejšie otázky pri prenájme áut

Najčastejšie otázky pri prenájme áut

Koľko kilometrov môžem denne najazdiť?

– každé vozidlo má 350 km denný limit a maximálne 8000 km za mesiac. Za jeden deň však môžete prejsť aj viac kilometrov. Kilometre sa počítajú súhrnne za celú dobu prenájmu
príklad: prenájom na 10 dní = 3500 km (10 x 350). Pri celkovom nájazde 3450 km je 150 km nad limit spoplatnených podľa platného cenníka

Čo je to depozit?

– pri preberaní vozidla je nutné zložiť depozit vo výške 300 eur, ktorý slúži ako spoluúčasť v prípade nehody
– depozit bude v plnej výške vrátený pri vrátení čistého a dotankovaného vozidla a bez poškodení

V akom stave dostanem vozidlo?

– vozidlo odovzdávame klientom čisté a s plnou nádržou
– naše vozidlá sú pravidelne servisované a staré maximálne 3 roky

Kedy a kde si môžem prevziať vozidlo?

– vozidlá je možné si prevziať v Žiline alebo Bratislave. Čas aj miesto sú dohodnuté individuálne s každým klientom

Je vozidlo poistené?

– každé vozidlo má povinné a havarijné poistenie (spoluúčasť 5%, najmenej však 300 eur) a asistenčné služby v rámci Európskej únie

Má vozidlo diaľničnú známku?

– každé vozidlo má slovenskú aj rakúsku diaľničnú známku

Môžem vycestovať do všetkých krajín?

– vycestovať môžete s vozidlom do všetkých krajín Európskej únie, Švajčiarska a Nórska
– je zakázané s vozidlom cestovať do krajín Rusko, Bielorusko, Ukrajina, Rumunsko, Bulharsko, Srbsko a Moldavsko

Ako viem, či je vozidlo dostupné?

– pri každom vozidle je k dispozícii rezervačný kalendár, viete si teda hneď overiť, či je auto dostupné na váš konkrétny dátum
– na letnú sezónu (jún – august) bývajú autá rezervované už začiatkom roka, preto odporúčame vozidlá rezervovať v dostatočnom časovom predstihu

Čo robiť v prípade dopravnej nehody?

– v prípade dopravnej nehody je potrebné zavolať políciu a kontaktovať našu spoločnosť. K dispozícii je aj 24-hod asistenčná služba Toyota Eurocare na tel. čísle 0800 162 626 (ak ste na Slovensku) alebo +420 221 586 626 (ak ste v zahraničí)

Kto je zodpovedný za dopravné pokuty?

– nájomca je plne zodpovedný za spôsobené dopravné priestupky a z nich plynúce pokuty
– v prípade doručenia pokuty dodatočne (po uplynutí doby prenájmu) je nájomca povinný túto pokutu uhradiť, vrátane administračného poplatku podľa platného cenníka

Aké doklady sú potrebné pri preberaní vozidla?

– občiansky preukaz a vodičský preukaz. Vek vodiča musí byť minimálne 21 rokov

Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič?

– áno, vozidlo môže šoférovať aj viac ľudí, avšak je potrebné ich nahlásiť pri preberaní vozidla. Za ďalšieho šoféra neplatíte žiadny poplatok